Veelgestelde vragen

Wat zijn de bezorgkosten in Nederland?

We bezorgen Gratis vanaf 18€ al. Ook bezorgen we gratis in Provincies Gelderland, Noord Brabant en Utrecht ongeacht het bestelbedrag.

De bezorgkosten voor andere locaties zijn €3,50. Wij bezorgen zelf de pakketten omdat we contact met onze klanten erg belangrijk vinden.

 

Houden jullie ook rekening met mijn allergie of dieet?

Wij leveren Halal en vegetarisch en alcoholvrije pakketten en producten. Wij proberen zoveel mogelijk aan de wensen van onze klanten te voldoen mits alles vooraf op een duidelijke wijze bij bestelling,  telefonisch of per mail aan ons wordt aangegeven. 

Bestellen & betalen

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Er zijn verschillende mogelijkheden om jouw bestelling bij Mijnpakketshop te betalen. Hiervoor kun je kiezen tussen het betalen via je eigen bank, een PayPal account of Creditcard. Daarnaast bieden wij voor bedrijven ook de mogelijkheid om achteraf middels een toegestuurde factuur te betalen.

Betalen via je eigen bank
Via iDeal kun je betalen met een rekening van ABN Amro, Rabobank, ING, SNS Bank, Bunq, ASN Bank, Knab, Moneyou, Regio Bank, Triodos of Van Lanschot. Voor Belgische klanten bieden wij de mogelijkheid om te betalen middels Bancontact, SOFORT, KBC en Belfius.

Betalen via je PayPal account
Geen toegang tot internetbankieren bij je bank? Altijd handig om een PayPal account achter de hand te hebben! Met enkele klikken is je bestelling betaald.

Betalen via je creditcard
Met een creditcard van Mastercard, Visa, Maestro of American Express is het mogelijk om je bestelling te betalen. Uiteraard verloopt alles via beveiligde verbindingen.

Betalen via een toegestuurde factuur
Bestel je namens een bedrijf? Dan is het ook mogelijk om je bestelling achteraf middels een toegestuurde factuur te betalen. De factuur wordt per email toegestuurd nadat de bezorging heeft plaatsgevonden.

 

Kan ik anoniem een bestelling plaatsen?

 

Het is uiteraard mogelijk om anoniem te blijven voor de ontvanger van jouw bestelling. Standaard vermelden wij geen gegevens van de besteller in of op het pakket. Wij beschikken graag wel over jouw eigen gegevens, zoals een emailadres en telefoonnummer, om contact op te nemen indien er vragen of eventuele problemen zijn m.b.t. jouw bestelling.

 

Kan ik vanuit het buitenland bestellen?

 

Vanuit alle landen is het mogelijk om een bestelling te plaatsen bij Mijnpakketshop.nl

 

Kan ik mijn bestelling annuleren?

 

Het is mogelijk om jouw bestelling te annuleren, mits deze nog niet door ons is verwerkt en verstuurd. 

 

Kan ik mijn bestelling nog aanpassen?

 

Zolang je bestelling nog niet door ons is verzonden, is het mogelijk om je bestelling aan te passen. Neem hiervoor contact met ons op via de telefoon of een emailbericht.

 

Kan ik een bestelling retour sturen?

 

Je kunt een bestelling tot 14 dagen na ontvangst bij ons annuleren. Dit kun je aan ons doorgeven via telefoon of een emailbericht. Na annulering heb je nogmaals 14 dagen de tijd om de bestelling retour te sturen.

 

 

 

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt bezorgd?

 

Indien jouw bestelling op werkdagen voor 17:00u door ons is ontvangen kan deze nog op de eerstvolgende dag worden afgeleverd. Tijdens het bestelproces kun je zelf de bezorgdatum selecteren, dus ruim van te voren bestellen behoord ook tot de mogelijkheden!

 

Kan ik het bezorgadres nog aanpassen?

 

Zolang je bestelling nog niet door ons is verzonden, is het mogelijk om het bezorgadres aan te passen. Neem hiervoor contact met ons op via de telefoon of een emailbericht.

 

Wat doen jullie als de ontvanger niet thuis is?

 

Wanneer de ontvanger van jouw bestelling niet aanwezig is zijn er een aantal scenario's mogelijk. Indien het afleveradres een bedrijf betreft, en ook geopend is, zal de bezorger het pakket bij een collega of bijvoorbeeld de receptie afleveren. Bij bezorging op een woonadres zal de pakketbezorger proberen om de bestelling bij één van de naastgelegen buren af te leveren. Wanneer dit niet mogelijk blijkt zal de bezorger jouw bestelling bij het eerstvolgende bezorgmoment nogmaals aanbieden.